Η Softex εφαρμόζει αυστηρές προδιαγραφές λειτουργίας σε όλα τα επίπεδα, με στόχο:
- - την συνεπή ανταπόκριση στις απαιτήσεις του πελάτη,
- - την συνεχή ικανοποίηση και υποστήριξη του πελάτη,
- - την προσφορά άριστης ποιότητας χαρτιού οικιακής χρήσεως ( χαρτί υγείας, ρολά κουζίνας, χαρτοπετσέτες, χαρτομάντηλα) και προϊόντων ακράτειας (ανοιχτές και κλειστές πάνες, σερβιέτες), υποσέντονων ακράτειας και παιδικών πανών,
καθώς και την
- - άμεση ανταπόκριση στις συνεχώς αυξανόμενες απαιτήσεις της αγοράς.
Οι βασικές αρχές της πολιτικής ποιότητας της Softex όπως εκφράζεται μέσα στο Σύστημα Διασφάλισης Ποιότητας και εφαρμόζεται στην Softex Μονοπρόσωπη Ι.Κ.Ε. είναι:
- - Ο εντοπισμός και η κάλυψη των απαιτήσεων του πελάτη
- - Η συνεχής βελτίωση της ικανοποίησης των πελατών
- - Η συμμόρφωση στις απαιτήσεις του προτύπου ISO 9001:2015
- - Η συμμόρφωση στις ισχύουσες αγορανομικές διατάξεις
- - Η εποικοδομητική συνεργασία με προμηθευτές και πελάτες
- - Η συνεχής εκπαίδευση του προσωπικού
- - Η σε βάθος διερεύνηση των αιτιών των παραπόνων και των μη συμμορφώσεων και ο καθορισμός προληπτικών και διορθωτικών ενεργειών
- - Η χρήση σύγχρονου και εξειδικευμένου εξοπλισμού, απόλυτα κατάλληλου για τα παραγόμενα προϊόντα
- - Η θέσπιση μετρήσιμων δεικτών ώστε να αξιολογήσει την λειτουργικότητα και απόδοση των λειτουργικών διεργασιών που έχει ορίσει
- - Ο καθορισμός των διορθωτικών και προληπτικών ενεργειών που απαιτούνται για τη βελτίωση της ποιότητας με στόχο την απαρέγκλιτη εφαρμογή των Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας
Σκοπός της Softex , είναι η συνεχώς βελτιούμενη ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών μέσω της διαρκώς εξελισσόμενης αποτελεσματικότητας του συστήματος διαχείρισης της ποιότητας. Για την επίτευξη αυτού του σκοπού η Διοίκηση της εταιρείας παρέχει τους απαραίτητους πόρους και θέτει μετρήσιμους στόχους, οι οποίοι ανασκοπούνται ανά τακτά χρονικά διαστήματα και βελτιώνονται ή αναπροσαρμόζονται όταν αυτό απαιτείται.
Σκοπός μας είναι η συνεχώς βελτιούμενη ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών μέσω της διαρκώς εξελισσόμενης αποτελεσματικότητας του συστήματος διαχείρισης της ποιότητας της εταιρείας.